Kapoenen

Jongens en meisjes vanaf 6 jaar tot en met 8 jaar

Infootje

Dag Kapoenen,

Het is bijna zover! We staan aan de start van de laatste paar vergaderingen van dit scoutsjaar. Maar voordat we afscheid nemen, hebben we nog een paar geweldige avonturen te beleven samen. Laten we samen genieten van supertoffe activiteiten en nog een laatste keer alles uit de kastte halen. Dus maak je klaar, want we gaan er samen nog een laatste lap opgeven!

Zondag 31/03:
Geen vergadering ☹

Zondag 07/04:
Geen vergadering!

Vrijdag 12/04 - zondag 14/04:
Zijn jullie klaar voor groepsweekend? De brief voor het weekendje vinden jullie op de hoofdpagina!
Je kunt je nog inschrijven via deze link!

Zondag 21/04 (14h-17h):
Vandaag gaan we op avontuur als echte ontdekkingsreizigers van de Verloren Wereld! Ergens hier verscholen wacht een mysterieuze wereld om ontdekt te worden. Met moed, nieuwsgierigheid en teamwork zullen we de mysteries ontrafelen die deze verborgen wereld bewaart. Zijn jullie er klaar voor? Kom dan zeker allemaal!

Zaterdag 27/04 (8h15-19h30):
Na de geslaagde editie van vorig jaar kunnen wij niet anders dan opnieuw een groepsuitstap in elkaar te steken. Fasten your seatbelts because we’re going toooooo… PLOPSALAND! Je kunt je nog inschrijven tot ten laatste woensdag 17 april. De afspraak is om 8u15 aan het Station van Knokke we zullen terug zijn rond 19u30.
Verdere info kunt u vinden in de brief.

Zondag 05/05 (14h-17h):
Beste tovenaars en heksen, Welkom bij het Magische Toernooi! Jullie zijn uitgenodigd om de Toverbeker te vinden, een eeuwenoud artefact verstopt in ons magische rijk. Bereid je voor op betoverende uitdagingen en spannende spellen. Alleen het meest moedige en behendige team zal de Toverbeker kunnen bemachtigen!

Van 10/07 tot 14/07
Zomerkamp meer info komt hier over nog online.

Wat een jaar vol avonturen, vriendschappen en groei! Hoewel dit avontuur eindigt, is onze reis samen nog lang niet voorbij. We kijken uit naar nog meer plezier en uitdagingen volgend jaar. Blijf nieuwsgierig, enthousiast en onthoud: jullie zijn altijd welkom in onze scouts familie. Tot volgend jaar!

Stevige linker,
Juju, Vikky, Bas en Moggy