Givers

Jongens en meisjes vanaf 14 jaar tot en met 16 jaar

Infootje

Heyhey givers, de eerste scoutsmaand zit erop… Dat betekent dat er nog veel super maanden aankomen!!

Zondag 06/10 (14u-17u):
Dé dag om je verkoopstechnieken boven te halen! Vandaag verkopen we truffels (of zeevruchten) op de Zoute Grand Prix. Verkoop zoveel mogelijk dozen is de boodschap!

Zaterdag 12/10 (vanaf 13u):
Eindelijk is het weer zover, de beste BBQ van het jaar! Jullie zullen helpen met de zaal op te zetten en kunnen vervolgens natuurlijk mee BBQ'en. Het belooft weer een scoutstastische avond te worden met een heerlijk varkentje aan het spit!

Zondag 20/10 (14u-17u):
Vandaag gaan we stad Knokke nog eens onveilig maken met een mega stadsspel. Kom zeker met de fiets is de boodschap!

Zondag 27/10 (14u-17u):
Er is jammergenoeg *geen* vergadering vandaag. De leiding is op reis en heeft een examen.

Vrijdag 01/11 - Zondag 03/11:
Weekendjee! Meer info soon

Ziezo, dit is het voor de maand oktober. Vergeet zeker niet de groep chat te checken voor extra updates! Hopelijk zien we jullie allemaal tijdens de vergaderingen!

Stevige linker & groetjes uit Athene ;)
Akatia, Arakanga, Pinguïn